Tuning Lamborghini

Jota Bulls Gallardo Miura Corse

Když v roce 2001 přišlo na svět nové baby lambo, tunerské značky začaly ihned pracovat na tom, jak by malé Lamborghini upravily. První z celé škály firem, které práci dokončily, byli zaměstnanci z firmy Dimex Group.

Dimex Group je německá společnost, skládající se z několika značek, zaměřujících se na různé automobilky. Například divize Leo Nardo upravuje Maserati, Imola racing naopak Ferrari. A Lamborghini je spravováno odnoží Dimex Jotabulls. Tolik k teorii a jde se k upravenému Gallardu.

Paket upraveného Gallarda je nazván Miura Corse, ale se starou dobrou Miurou má společnou jen první část názvu. Miura neměla ty karbonové doplňky, jakými jsou u tohoto Gallarda upravené přívody vzduchu k motoru, přední spoiler, či masivní křídlo na zádi. Na stříbrné metalíze tyto úpravy možná praští do oka, ale ve skutečnosti se dají považovat za vcelku decentní.

Jota Bulls se zaměřil i na výfukový systém, který je nerezový, kola jsou 20“ palcová. Poslední úpravou jsou křídlové dveře. Těmi seznam optických úprav končí.

Protože se Gallardo Miura Corse objevilo v podstatě ihned po představení sériového Gallarda, v prvních chvílích Jota Bulls nenabízelo vyladění motoru. Později byl tento nedostatek napraven a společnost uvedla na trh čtyři stupně vyladění. Vybrat lze od nejslabších 510 koní po maximálních 610 koní.

Foto: Jota Bulls

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..