Tuning Lamborghini

Edo Competition Gallardo SLE

Když se v roce 2008 přestalo vyrábět Gallardo Superleggera, tak se tuner Edo Competition rozhodl s tímto odlehčeným babylambem rozloučit. Má cenu upravovat auto, které už je automobilkou samotnou upravené? U této německé firmy si myslí, že ano.

Firma, která si dovolila upravit takové skvosty jako Maserati MC12 či Ferrari Enzo, má jistě spousty nápadů, jak auta upravovat. Kdo si myslí, že se na Superleggeře nedalo nic vymyslet, tak je na omylu.

Německý úpravce se pustil pouze do výkonů, design vozu nechal takový, jaký byl. Žádné spoilery, žádné bodykity, jen vylepšený výkon. Jeho hranice se díky několika změnám zastavila na 560 koních (z předchozích 530 hřebců.) Němci nepodepsali smlouvu s ďáblem, aby dosáhli vyššího výkonu, ale vyměnili sání, katalyzátor a řídící jednotku. Gallardo SLE, jak je úprava nazývaná, tak zrychluje z nuly na sto za 3,7 sekundy a jede až 320 km/h.

Dalšími úpravami se stalo snížení podvozku, či nová třídílná kovaná a lakovaná 19“ kola. Úplně tím posledním vylepšením je známé tlačítko, které Edo Competiton vkládá do většiny svých úprav. Toto kouzelné tlačítko jako v ostatních vozech od této firmy nastavuje hlasitost výfuku. Stačí otočit a vzbudíte i mrtvé.

Foto: Edo Competition

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..