Tuning Lamborghini

Edo Competition Gallardo

Firma Edo Competition následovala další tuningové firmy a rozhodla se, že obyčejné Gallardo je třeba vylepšit. Výkon Gallarda je nízký a design chce taky vyžehlit.

Edo Competition již upravovalo Murciélago a Murciélago LP640, s kterým i závodila na Nardu. Tam z vlajkové lodi italské automobilky vydolovala 345,7 km/h, což firmě bylo málo. Cílem totiž byla hranice 360 km/h. U menšího Gallarda Edo Competition měla firma laťku nastavenou o něco níž, maximální rychlostí paketu se stala zatím hodnota 328 km/h. Zaměstnanci ale pracují na dalším vylepšení.

Jakými prostředky lze takových výkonů dosáhnout? Vždyť Gallardo Superleggera shodilo 100 kilo, přidalo 10 koníků k výkonu a jede „jen“ 315 km/h. Edo Competition se odtučňovací kúrou nezabývalo, prostě přidalo 50 koní a bylo to. Upravený katalyzátor, karbonová vzduchová komora, úprava softwaru motoru a dalších 50 koní je na světě.

Firmě Edo Competition ale úprava motoru nestačila a rozhodla se upravit i další části vozu. Silnější motor znamenal i nutné vylepšení brzd, aby ta silniční střela taky brzdila. Upravený zadní difuzor v barvě karoserie a snížený podvozek navíc vylepšil jízdní vlastnosti. 19“ černá kola s designem Edo tvoří harmonický celek s barvou karoserie.

To nejzajímavější si ale ponecháváme na konec. Jedná se o takové nenápadné tlačítko. Že by Edo Competition kopírovalo od Zondy její tlačítko „Hazard,“ které pouští výstražná světla? Ale kdepak, tohle tlačítko ovládá hlasitost výfuku! Stačí otočit a zvuk motoru se vám vryje až do morku kostí!

Foto: Edo Competition

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..