Walter Maria de’Silva
Ital Walter de’Silva patří mezi nejznámější designéry současnosti. I on se podílel na tvorbě křivek pro novodobá Lamborghini.
Walter Maria de’Silva se narodil 27. února 1951 v italském městečku Lecco. Krátce po studiích začíná v roce 1971 (když mu bylo pouhých 20 let) pracovat v designérském studiu pro automobilku Fiat. Následovala devítiletá epizoda v designérské firmě I.DE.A Institute, odkud v roce 1986 odchází do Alfy Romeo. Tam má za úkol zmodernizovat portfolio automobilky a navrhuje mimo jiné Alfu Romeo 156 a Alfu Romeo 147.
Na konci devadesátých let dostává de’Silva nabídku od koncernu Volkswagen a nelehký úkol od jeho ředitele, Ferdinanda Piëcha. De’Silva má zachránit skomírající automobilu SEAT. Ital se však úkolu zhostí perfektně a vytváří takzvanou filosofii ‚auto emoción‘ s koncepty SEAT Tango a Salsa a sériovou Córdobou a Ibizou. Později vytváří i Alteu, Toledo a Leon, které přinesly další posun v kreativitě španělské automobilky. De’Silvovi bylo nicméně vytýkáno, že tyto tři modely jsou takřka stejné a liší se jen v malých detailech.
V roce 2002 nastupuje Ital na nový post a stává se šéfdesignérem Audi. Stále se má zaměřovat na automobilku SEAT, nově ale i na Lamborghini.
De’Silva vytváří Audi A3 Sportback, Audi Nuvolari Concept, Audi Q7, Audi TT, či Audi A5, podle slov autora ta nejpovedenější práce. V Lamborghini nechává pracovat Luca Donckerwolka, s nímž v roce 2006 vytváří Lamborghini Miura Concept, který v tomtéž roce oslavil čtyřicetileté výročí stavby první Miury.
V současné době je de’Silva šéfdesignérem celého koncernu Volkswagen, což přináší zodpovědnost na budování strategie pro příští modely. Z této pozice dohlížel na vznik konceptu Lamborghini Egoista, které oslavovalo 50 let od založení automobilky.