Zájem o Urus předčil veškerá očekávání
Lamborghini dopředu počítalo s tím, že se Urus stane prostředkem, jak zvýšit prodeje automobilky. Zákazníci ale mají o nové super SUV tak velký zájem, který překonal veškerá očekávání vedení značky. Přiznal to šéf Lamborghini Stefano Domenicali v rozhovoru pro americkou televizi CNBC.
Právě díky úspěchu Urusu Domenicalli předvídá, že v letošním roce automobilka překoná hranici 5.000 prodaných aut. Loni jich přitom prodala 3.815 vozů. V roce 2019 už by se automobilka mohla dostat na 8.000 prodaných vozů, z čehož polovina má být právě Urus.
Urus je zdrojem hlavně nových zákazníků, podle Domenicaliho je 70 % klientů pro Lamborghini nových. Automobilu e daří třeba v Rusku, v Indii nebo v dalších zemích, kde nejsou tak dobré silnice. O novinku pak projevují velký zájem také ženy.