Lamborghini AMS

Projekt Lamborghini AMS byl historicky prvním Lamborghini určeným pro závodní tratě. Za stavbou vozu stál Američan Doug Call, který si jej objednal u boloňské firmy AMS. Za pohon otevřeného závodního automobilu se postaral dvanáctiválec z Miury SV.

Konstruktérem auta se stal Tancredi Simonetti, vedoucí automobilového inženýrství v boloňské společnosti AMS. Vůz vznikl v jediném exempláři a oficiálně nikdy nezávodil, byť byl originálně určen pro tehdejší evropskou skupinu 7.

Foto: www.miuraprototype.com + Lamborghini Cars

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini AMS
Karoserie: jednomístná, otevřená
Výroba: 1972-1973
Počet vyrobených kusů: 1
Závodní debut:

Motor:

Konfigurace: vzadu uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3929 ccm
Výkon: 385? koní
Točivý moment: ?
Převodovka: ?

Podvozek:

Pohon: ?
Brzdy: ?
Pneumatiky: ?
Zavěšení: ?

Rozměry a hmotnost:

Délka: ?
Šířka: ?
Rozvor: ?
Výška: ?
Hmotnost: 680 kg

Výkony:

Zrychlení 0 – 100km/h: ?
Maximální rychlost: ?
Cena: ?

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

Nastavení souborů cookie na tomto webu jsou nastavena na „povolit soubory cookie“, aby vám poskytla co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud budete tento web používat i nadále, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Souhlasím“, souhlasíte s tímto nastavením.

Zavřít