NovinkyTesty

Huracán: První názory novinářů na nové babylambo

První novináři měli možnost si tento týden vykoušet nové Lamborghini Huracán LP 610-4. Co na auto říkají? Obecně se shodují na tom, že Huracán je pravým Lamborghini, zároveň ale je použitelnější než předchůdce.

V následujících odstavcích si přečtěte, co redaktoři jednotlivých médií o Huracánu píší. Nechybí ani odkazy na celé články.

Autocar (Steve Sutcliffe)
Podle Steva Sutcliffa z Autocaru je kabina pravé Lamborghini, co se týče vzhledu i dojmu. Sutliffe si všímá, že pádla převodovky jsou větší než dříve, že výhled ven je lepší ve všech směrech a že uvnitř vládne propracovanost, které Gallardo nikdy nedosáhlo.

Jaké je, ptá se Sutcliffe? Skvělé, odpovídá si, ačkoliv je nové, stále zůstává trochu old schoolové. Když palcem stisknete startovací tlačítko a V10 se nastartuje, tak zde například je stejný pocit divadla jako v Gallardu, píše Sutcliffe. O chování na silnici píše, že při jízdě se auto chová vytříbeněji, ale také pohodlněji než Gallardo.

A nevýhody? Kompromisem je to, že Huracán je nedotáčivější, než by pravověrný purista chtěl a motor příležitostně zní více jako z Ingolstadtu než ze Sant‘ Agaty. Ale ve všech ostatních ohledech představuje Huracán velký skok pro Lamborghini, tvrdí na závěr Sutcliffe.

Auto Express (Jack Rix)
Redaktor Jack Rix z britské mutace Auto Bildu (a našeho Auto Tipu) hodnotí Huracán následujícím způsobem: Gallardo vyrostlo a Lamborghini vytvořilo auto se vším stylem a zvukem, jaký jeho zákazníci očekávají, ale které je jednodušší řídit každý den a které je přátelštější na limitu. Z tohoto důvodu se jedná o obrovské zlepšení proti předchůdci, auto navíc osloví širší publikum.

Rix dále tvrdí, že na mokré okresní silnici se Huracánu patrně vyrovná jen Nissan GT-R. Podle redaktora Auto Expressu není Huracán měkký, nicméně je nejvíce civilizovanou interpretací hodnot Lamborghini, která dosud vznikla.

Auto, motor und sport (Jens Dralle)
Jens Dralle z německého Auto, motor und sport píše, že Huracán je znatelné méně nedotáčivý (než Gallardo), ve vysokých rychlostech zůstává neutrální. V zatáčkách pak jízdním vlastnostem pomáhá pohon všech kol, elektronika totiž chytře rozděluje točivý moment tam, kde je potřeba.

Quattroruote (Alessio Viola)
Redaktor Alessio Viola z italského magazínu Quattroruote na španělském okruhu Ascari zjistil, že se Huracán snadno řídí za všech situací. Přední kola lze podle Alessia Violy snadno nasměrovat i do utažených zatáček, zatímco záď drží i v rychlých zatáčkách. Nové Lambo dává pilotovi možnost vybrat si jízdní styl, píše Viola, protože v závislosti na tom, jak si budete hrát s brzdou a plynem, se můžete rozhodnout, zda se záď bude chovat stabilněji, nebo agilněji.

Uvnitř najdete podle Quattroruote všechno, co charakterizuje Lamborghini poslední doby, počínaje skvělým zpracováním. Jízdní pozice je skvělá, všímá si Viola, díky příplatkovým sportovním sedačkám má navíc řidič lepší kontakt s vozovkou.

Top Gear (Charlie Turner)
Šéfredaktor britského časopisu Top Gear Charlie Turner srovnal Huracán s konkurencí, všímá si, že podle oficiálních čísel je rychlejší McLaren 650S, zároveň ale uznává, že superauta nejsou jen o matematických číslech, ale také o dramatu. A Lamborghini v minulosti přivážela velké divadlo poté, co se objevil první model 350 GT. Podle Turnera Huracán v tomto trendu pokračuje.

Turner o novém babylambu říká, že se skvěle řídí a označuje ho za superauto pro skutečný svět, protože zvládne přejet kontinent i vyřádit se na oblíbené okresní silnici. Přestože během testovacích jízd byly silnice suché, šéfredaktor Top Gearu nepochybuje, že Huracán bude excelovat i na mokrých britských silničkách.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..