Novinky

Lamborghini LP700-4: jak bude vypadat?

Zákazníci z celého světa viděli na několika neoficiálních prezentacích podobu nové vlajkové lodi značky. Přestože měli zakázáno fotit, některé detaily o designu známe. Jak bude tedy Lamborghini LP700-4 vypadat?

Většina z těch, kteří si automobil prohlédli, o něm hovoří pouze v superlativech. Maximálně uvedou, že jeho design bude mít stejně obdivovatelů jako odpůrců. A právě takový vzhled k Lamborghini od dob Countache přesně patří…

Karoserie LP700-4 využívá „stealth“ prvky, jak bylo předem odhadováno. Jak by ne, když se stejnými motivy pyšní model Reventón a pařížský koncept Sesto Elemento.

Celkově se dá říci, že se tvar podobá další evoluci Murciélaga. Významnou změnou jsou ale mohutné chladící otvory na boku, které už ukázaly testovací muly. Diodové světlomety budou velmi úzké. Přítlačné křídlo povede přes celou šířku zádě a bude se vyklápět pouze ve vysokých rychlostech.

Nůžkové dveře vlajkové lodi zůstanou, což ocení mnozí fanoušci. Díky evropským normám byl ale změněn úhel jejich otevírání. Podle slov lidí, kteří v autě seděli, se do interiéru lehce nastupuje. Zvláštností je také elektrické otevírání dveří.

Interiér používá minimalistická tlačítka. Startuje se pomocí tlačítka, které je nutné nejprve odklopit jako ve stíhacích letounech. Hlavní dominantou bude ale digitální panel, který poprvé použil Reventón. Ten se rozsvítí až po nastartování a v závislosti na nastavení bude ukazovat data otáčkoměru, tachometru nebo navigace. Pádla sekvenční převodovky ISR jsou mnohem větší než u předchůdce.

Cena LP700-4 v Evropě odstartuje na částce 260.000 Euro bez daně. V základní výbavě nebude chybět navigace a parkovací čidla. Jednotlivá zastoupení nejdříve dostanou předváděcí auta, k zákazníkům první vozy zamíří asi v polovině roku 2011. Výroba bude přísně kontrolována, aby bylo LP700-4 patřičně exkluzivní. Určitě tak nemáme počítat s 4099 vyrobenými kusy jako u Murciélaga.

Foto: testovací mula, WorldCarFans

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..