Lamborghini Espada Prototype
Prototyp Lamborghini Espada byl dalším krokem k luxusnímu čtyřmístnému Lamborghini. Byl druhým stupněm po konceptu Marzal, s nímž jej spojovaly dveře typu gullwing. Sériový vůz se ale ještě odlišoval.
Proti Marzalu byla u tohoto konceptu zmenšena prosklená plocha dveří, jejich otevírání k nebi ale zůstalo. Tato funkce se nelíbila Ferrucciovi Lamborghinimu, kterému se tyto dveře zdály moc odvážné pro automobil, který byl určen pro konzervativnější portfolio zákazníků.
Technické parametry
Informace:
Oficiální název: Lamborghini Espada Prototype
Karoserie: čtyřmístné kupé s plnohodnotnými zadními sedačkami, dveřmi typu „gullwing“
Vznik: 1967
Počet vyrobených kusů: 1
Debut: 1967
Designér: Bertone
Motor:
Konfigurace: vpředu uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3939 ccm
Výkon: ?
Točivý moment: ?
Převodovka: pětistupňová manuální
Podvozek:
Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové
Pneumatiky: ?
Zavěšení: ?
Rozměry a hmotnost:
Délka: ?
Šířka: ?
Rozvor: ?
Výška: ?
Hmotnost: ?
Objem nádrže: ?
Výkony:
Zrychlení 0 – 100km/h: ?
Maximální rychlost: ?