Lamborghini Murciélago LP670 R-SV
Když se v roce 2009 konal čtyřiadvacetihodinový závod v belgickém Spa, před jeho startem proběhla oficiální premiéra vozů pro novou sezonu šampionátu FIA GT1. Novým vozem pro sezonu 2010 bylo i Murciélago LP670 R-SV, vyvíjené německou společností Reiter Engineering.
Novinka má stejný výkon jako sériové Murciélago SV, produkuje 670 koní bez restriktoru, točivý moment činí 660 Nm. Motor nemá žádné nadstandardní úpravy, jedná se o ten samý, jaký je v sériovém LP670-4 SV. Jedinou novinkou je speciální závodní řídící jednotka FIA od firmy Magneti Marelli.
Nový automobil má karoserii vyrobenou celou z karbonu tak, jako jeho předchůdce Murciélago R-GT. Díky tomu jeho váha činí pouhých 1150 kilogramů, ke kterým však může být dodána zátěž podle pravidel FIA. Celá karoserie pak byla upravena, aby měla lepší aerodynamiku než předchůdce. Oproti vycházejícímu LP670-4 SV má LP670 R-SV nové zadní přítlačné křídlo.
Fotografie: Reiter Engineering
Technické parametry
Informace:
Oficiální název: Lamborghini Murciélago LP670 R-SV
Karoserie: jednomístné závodní kupé
Výroba: 2009-2010
Počet vyrobených kusů: ?
Závodní debut: 2010
Motor:
Konfigurace: uprostřed uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 6496 ccm
Výkon: 670 koní
Točivý moment: 660 Nm
Převodovka: šestistupňová závodní sekvenční, Holinger
Podvozek:
Pohon: zadní kola
Brzdy: karbonové kotoučové
Pneumatiky: vpředu: 30/65-18 Michelin, vzadu: 71/31-18 Michelin
Zavěšení: dvojité lichoběžníkové, dvě vzpěry na zadních kolech, jedna na předních
Rozměry a hmotnost:
Délka: 4800 mm
Šířka: 2045 mm
Rozvor: 2670 mm
Výška: ?
Hmotnost: 1150 kg (+ zátěž)
Výkony:
Zrychlení 0 – 100km/h: ?
Maximální rychlost: ?
Cena: 480 000 Euro (2009)
Pingback: Kox a Haase druzí na Nürburgringu- CzechLamborghini.cz