Lamborghini Canto

Lamborghini Canto bylo součástí projektu P147, kterým měl vzniknout nástupce slavného Diabla. Canto bylo tvorbou studia Zagato a podle plánů společnosti Megatech, která italskou automobilku v devadesátých letech vlastnila, mělo být tím pravým vozem. Když do čela Lamborghini nastoupilo vedení z Audi, celý projekt byl zrušen a začal od znova.

Canto bylo navrženo Norihokem Haradem ze studia Zagato. Na automobilu jsou vidět přerostlé nasávací otvory, které byly nutné pro chlazení dvanáctiválcového motoru. Na střeše pak spatříte jakési boule, typický znak automobilů, tvořených Zagatem.

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Canto (interně projekt P147)
Karoserie: dvoumístné kupé
Vznik: 1997
Počet vyrobených kusů: 5
Debut: ?
Designér: Norihoko Farada, Zagato

Motor:

Konfigurace: uprostřed uložený vidlicový desetiválec s úhlem válců 90°
Objem: 6 l
Výkon: 510-600 koní
Točivý moment: ?
Převodovka: ? manuální

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením
Pneumatiky: ?
Zavěšení: ?

Rozměry a hmotnost:

Délka: ? mm
Šířka: ? mm
Rozvor: ? mm
Výška: ? mm
Hmotnost: ? kg
Objem nádrže: ?

Výkony:

Zrychlení 0 – 100 km/h: ? s
Maximální rychlost: 350? km/h

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

Nastavení souborů cookie na tomto webu jsou nastavena na „povolit soubory cookie“, aby vám poskytla co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud budete tento web používat i nadále, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Souhlasím“, souhlasíte s tímto nastavením.

Zavřít