Modena 291
Úspěch týmu Larrousse v sezoně 1990 nabudil automobilku Lamborghini, která se rozhodla vytvořit pro sezonu 1991 vlastní tým. Podporou se měla stát i investice od jistého Mexičana, který však před začátkem sezony zmizel. Vedení tak převzali průmyslníci z italské Modeny (v čele s Carlem Patruccem), podle nichž byla celá stáj pojmenována.
Spolu s Ferrari bylo Lamborghini (jak se týmu Modena neoficiálně říkalo) jediným týmem, který si stavěl sám motor i celé šasi. Úspěchu to ale nepomohlo, jezdci byli vůbec rádi, když se do závodů kvalifikovali. Nejlepším umístěním se tak stalo sedmé místo Nicola Lariniho hned v prvním závodě v USA.
Automobilka se rozhodla neúspěšnému týmu nepomáhat s vývojem, a tak to byla pro tým Modena první i poslední sezona.
Technické parametry
Informace:
Oficiální název: Modena/Lamborghini 291
Karoserie: formule, šasi Lamborghini
Stáj: Modena Team
Sezona: 1991
Jezdci: Nicola Larini, Eric van de Poele
Motor:
Konfigurace: podélně uprostřed uložený dvanáctiválec s úhlem válců 80°
Objem: 3496 ccm
Výkon: 750 koní
Točivý moment: ? Nm
Převodovka: ?
Podvozek:
Brzdy: ?
Pneumatiky: Good Year Eagle
Zavěšení: ?
Rozměry a hmotnost:
Délka: ? mm
Šířka: ? mm
Rozvor: ? mm
Výška: ? mm
Hmotnost:? kg
Úspěchy:
Umístění na konci sezony: 14.
Počet bodů: 0
Počet vítězství: 0
Počet pole position: 0
Foto: Lamborghini + Formula 1