LP670-4 SV vs. LP670-4 SV

Pařížská ulice v Praze je jedním z hlavních center české supersportovní scény. V této pražské ulici se často prohánějí exkluzivní automobily, nebo si jen jejich majitelé dávají sraz v jedné z kaváren. Mezi vozy se pak můžou ukázat i dvě Murciélaga LP670-4 SuperVeloce…

Přestože se dvojka z tří set padesáti kusové edice objevila na jednom místě, nemohly být oba exempláře rozdílnější. Oranžová metalíza Arancio Atlas a matná žlutá Giallo Horus totiž nejsou tím jediným rozdílem mezi oběma vozy.

Žlutý exemplář (který můžete pravidelně vidět i na stránkách magazínu EVO) se pyšní velkým přítlačným křídlem Aeropack Wing. Díky němu sice tento exemplář může jet „jen“ rychlostí 337 km/h, nicméně je stabilnější v zatáčkách. Oranžové SV je naopak vybaveno menším spoilerem, se kterým dosahuje maximální rychlost hodnoty 342 km/h a je tak nejrychlejším lamborghini všech dob.

Rozdílem mezi oběma vozy je i logo SV na boku karoserie. Žluté LP670-4 SuperVeloce zdobí velký nápadný nápis, umístěný v zadní části. Oranžový exemplář má nápis SV nenápadný, najdete jej na dveřích.

Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce se světu představilo v roce 2009 jako nejrychlejší verze dvanáctiválcového Murciélaga. Oproti výchozí verzi se SuperVeloce liší agresivnějším vzhledem s černými matnými detaily a posilněným motorem o výkonu 670 koní a točivým momentem 660 Nm. Název SuperVeloce odkazuje na poslední a nejsilnější verzi slavné Miury. Edice vozu byla omezena na 350 vyrobených kusů.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

Nastavení souborů cookie na tomto webu jsou nastavena na „povolit soubory cookie“, aby vám poskytla co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud budete tento web používat i nadále, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Souhlasím“, souhlasíte s tímto nastavením.

Zavřít