Lamborghini Miura SVJ

Lamborghini Miura Jota postavená testovacím jezdcem automobilky Bobem Wallacem si vydobyla takové jméno, že o takový vůz několik majitelů požádalo. Lamborghini majitelům vyhovělo a nabídlo jim modifikaci jejich Miury SV na Miuru SVJ.

Tímto způsobem vznikly čtyři automobily. Ty se měly co nejvíce podobat originální Jotě. Proto dostaly upravený vzhled, přeladěný podvozek i posílený motor. Hlavním rozdílem mezi Jotou a SVJ je ten, že původní Jota měla kvůli závodním účelům odstrojenou kabinu, zatímco vozy specifikace SVJ mají interiér bez zásadních modifikací.

Někteří další majitelé se však rozhodli, že chtějí jen některé detaily z Miury Jota. Můžete tak vidět několik vozů se zakrytými světlomety či přítlačnými křídly, v takovém případě se ale jedná jen o jakýsi tovární „tuning.“ Některé z těchto aut upravily i externí firmy.


Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Miura P400 SVJ
Karoserie: dvoumístné kupé
Výroba: 1971-1975
Počet vyrobených kusů: 4
Debut:
Designér: Marcello Gandini, Bertone + Bob Wallace

Motor:

Konfigurace: uprostřed uložený, vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3929 ccm
Výkon: 410-440 koní
Točivý moment: ? Nm
Převodovka: pětistupňová manuální s přímým řazením, Lamborghini

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením, Girling
Pneumatiky: ?
Zavěšení: ?

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4390 mm
Šířka: 1780 mm
Rozvor: 2499 mm
Výška: 1100 mm
Hmotnost: ? Kg
Objem nádrže: 90 l

Výkony a cena:

Zrychlení 0 – 100 km/h: ? s
Maximální rychlost: ? km/h
Cena nového vozu: 13 000 000 Lir (1971)
Současná hodnota vozu: £728 000 (2010)

 

Jeden myslel na “Lamborghini Miura SVJ

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..