Lamborghini Jarama Rallye

Miura Jota nebyla jediným dílem, postaveným podle plánů testovacího jezdce automobilky Boba Wallaceho. O dva roky později od vzniku ultimativní Miury Joty vznikla Jarama Rallye.

Jarama Rally dostala nové části karoserie, převážná většina z nich byla vyrobena z hliníku, všechna okna byla vyměněna za plastová. Celkový úbytek hmotnosti činil asi tři sta kilo. Zcela nový byl předek vozu. Jarama zahodila bývalé výklopné světlomety, ty nové byly pevné, navíc byly umístěny níže, vedle velkého chladícího otvoru. Bob Wallace taktéž předek vybavil několika spoilery, zlepšující aerodynamiku auta.

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Jarama Rallye
Karoserie: dvoumístné kupé
Vznik: 1972
Počet vyrobených kusů: 2
Debut:
Designér: Bob Wallace

Motor:

Konfigurace: vpředu uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3939 ccm
Výkon: 380 koní
Točivý moment: ?
Převodovka: pětistupňová manuální ZF

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové
Pneumatiky: ?
Zavěšení: ?

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4486? mm
Šířka: 1820? mm
Rozvor: 2380? mm
Výška: 1190? mm
Hmotnost: 1170 kg
Objem nádrže: ?

Výkony:

Zrychlení 0 – 100km/h: 6,8 s
Maximální rychlost: 270 km/h

 

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..