Lamborghini Jarama 400 GTS

Po dvou letech výroby modelu Jarama byla první verze Jarama 400 GT nahrazena vylepšenou verzí. Jarama GTS přinesla upravený motor a hlavně zlepšení kvality zpracování.

Vůz se dočkal i dalších změn. Uvnitř na cestující čekal nový interiér, nové – užší – sedačky vytvořily více prostoru pro pasažéry vzadu. Změny zastihly i exteriér, kde se objevily nové chladící otvory za koly, kola z Espady GTE druhé série či nový chladící otvor v kapotě.

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Jarama 400 GTS
Karoserie: dvoudveřové, čtyřmístné kupé
Výroba: 1972-1976
Počet vyrobených kusů: 155
Debut: březen 1972, Geneva Auto Show
Designér: Marcello Gandini, Bertone

Motor:

Konfigurace: vpředu uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3929 ccm
Výkon: 365 koní
Točivý moment: 407 Nm
Převodovka: pětistupňová manuální, Lamborghini/třístupňová automatická, Chrysler

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením, Girling
Pneumatiky: Michelin 215 GR70-VR15/Pirelli 215-70VR15/Cinturato HS CN 12
Zavěšení: nezávislé, dvojitá příčná trojúhelníková ramena s vinutými pružinami, teleskopickými tlumiči Koni

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4486 mm
Šířka: 1820 mm
Rozvor: 2380 mm
Výška: 1190 mm
Hmotnost: 1460 Kg
Objem nádrže: 100 l

Výkony a cena:

Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,8 s
Maximální rychlost: 260 km/h
Cena nového vozu: 29 900 dolarů (1975)
Současná hodnota vozu: 37 000 Euro (2009)

 

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

Nastavení souborů cookie na tomto webu jsou nastavena na „povolit soubory cookie“, aby vám poskytla co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud budete tento web používat i nadále, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Souhlasím“, souhlasíte s tímto nastavením.

Zavřít