Lamborghini Jalpa Spyder

V roce 1980 se na Turínské automobilové výstavě představil prototyp kabrioletu Athon. Vůz vzbudil takové pozdvižení a zájem, že se Lamborghini rozhodlo vložit do své nabídky i nějaký kabriolet.

Vedení Lamborghini chtělo postavit otevřený model na podvozku modelu Jalpa, jehož prodeje klesaly. Díky využití stávajícího vozu se taktéž snížily náklady na vývoj vozu.

Upravený vůz se z větší části shodoval z originálem, výjimku tvořila zadní část a kryt motoru, ne nepodobná řešení, které se objevilo na konceptu Athon.

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Jalpa Spyder
Karoserie: dvoumístný kabriolet
Vznik: 1987
Počet vyrobených kusů: 1-2
Debut: ?
Designér: Bertone

Motor:

Konfigurace: uprostřed uložený vidlicový osmiválec s úhlem válců 90°
Objem: 3485 ccm
Výkon: 255? koní
Točivý moment: 320? Nm
Převodovka: pětistupňová manuální, Lamborghini

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením
Pneumatiky: ?
Zavěšení: nezávislé, vpředu McPherson, vzadu Chapman

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4330? mm
Šířka: 1880? mm
Rozvor: 2451? mm
Výška: 1140? mm
Hmotnost: ?
Objem nádrže: ?

Výkony:

Zrychlení 0 – 100 km/h: ?
Maximální rychlost: 248? Km/h

 

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..