Lamborghini Canto
Lamborghini Canto bylo součástí projektu P147, kterým měl vzniknout nástupce slavného Diabla. Canto bylo tvorbou studia Zagato a podle plánů společnosti Megatech, která italskou automobilku v devadesátých letech vlastnila, mělo být tím pravým vozem. Když do čela Lamborghini nastoupilo vedení z Audi, celý projekt byl zrušen a začal od znova.
Canto bylo navrženo Norihokem Haradem ze studia Zagato. Na automobilu jsou vidět přerostlé nasávací otvory, které byly nutné pro chlazení dvanáctiválcového motoru. Na střeše pak spatříte jakési boule, typický znak automobilů, tvořených Zagatem.
Technické parametry
Informace:
Oficiální název: Lamborghini Canto (interně projekt P147)
Karoserie: dvoumístné kupé
Vznik: 1997
Počet vyrobených kusů: 5
Debut: ?
Designér: Norihoko Farada, Zagato
Motor:
Konfigurace: uprostřed uložený vidlicový desetiválec s úhlem válců 90°
Objem: 6 l
Výkon: 510-600 koní
Točivý moment: ?
Převodovka: ? manuální
Podvozek:
Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením
Pneumatiky: ?
Zavěšení: ?
Rozměry a hmotnost:
Délka: ? mm
Šířka: ? mm
Rozvor: ? mm
Výška: ? mm
Hmotnost: ? kg
Objem nádrže: ?
Výkony:
Zrychlení 0 – 100 km/h: ? s
Maximální rychlost: 350? km/h