Lamborghini Bravo

Další z řady konceptů od Marcella Gandiniho, tentokrát model postavený na bázi modelu Urraco. Futuristické auto se ale jako nástupce Urraca do výroby nedostalo.

Koncept představený studiem Bertone na autosalonu v Turíně 1974 se velmi podobal většímu modelu Countach, s nímž jej spojovala nápadně podobná klínovitá silueta. Zajímavostí byly zatmavená okna, díky čemuž Ferruccio Lamborghini označil koncept jako „auto milenců,“ zvláštností byla i přední kapota s jakýmisi prohlubněmi a výklopnými světly. Není také bez zajímavosti, že kola uvedená na Bravu se později uplatnila na vlajkovém modelu automobilky.

Foto: Lamborghini Cars

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini P114 Bravo
Karoserie: dvoumístné kupé
Vznik: 1974
Počet vyrobených kusů: 3
Debut: 1974, Turin Auto Show
Designér: Marcello Gandini, Bertone

Motor:

Konfigurace: uprostřed uložený vidlicový osmiválec s úhlem válců 90° (L240)
Objem: 2996 ccm
Výkon: 300 koní
Točivý moment: ?
Převodovka: pětistupňová manuální

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením, Girling
Pneumatiky: vpředu: 195/50 VR 15, vzadu: 275/40 VR 15
Zavěšení: nezávislé, McPherson

Rozměry a hmotnost:

Délka: 3775 mm
Šířka: 1880 mm
Rozvor: 2250 mm
Výška: 1035 mm
Hmotnost: 1085 kg
Objem nádrže: 80 l

Výkony:

Zrychlení 0 – 100 km/h: 7,3 s
Maximální rychlost: 275 km/h

 

2 komentáře: „Lamborghini Bravo

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..