Tuning Lamborghini

IMSA Murciélago LP640 GTR

Další firma si usmyslela, že sériové Murciélago LP640 je konzervativní a šedé jako myš, a tak ho pracovníci firmy IMSA museli zkrášlit. I když, je LP640 GTR hezčí než to standardní? Názory se různí.

Německá firma již připravila bodykit pro menší Gallardo, který vybavila velice decentními křivkami, které sedí k originálním tvarům italského supersportu. Nyní se společnost rozhodla upravit i vlajkovou loď Lamborghini a „předvedla,“ co všechno umí.

Na výrobu bodykitu byla použita ta nejemnější uhlíková vlákna, která se používají hlavně ve Formuli 1, a v automobilovém průmyslu zatím nemají tak velké uplatnění.

Sám německý tuner o svém výtvoru tvrdí, že z exkluzivního Murciélaga LP640, vytvořilo ještě exkluzivnější vůz. Zlí jazykové ale oponují, že nejde o exkluzivitu, ale pokus o to, jak zničit design tohoto sportovního vozu.

Dost řečí, popišme si, z jakých dílů je bodykit sestaven. Skládá se z předního spoileru, rozšířených blatníků, díky kterým se auto rozšířilo o 70 mm, nových prahů, zadního difuzoru s novou koncovkou výfuku a obrovského zadního přítlačného křídla. Jednotlivé díly jsou ručně vyráběné a byly pečlivě otestované, čímž je zaručena jejich životnost a spolehlivost. Zároveň zlepšují aerodynamiku vozu, takže vůz je ještě ovladatelnější ve vysokých rychlostech.

Dalšími možnými úpravami jsou – úprava podvozku, (že by Lamborghini udělalo něco špatně a německý tuner to věděl lépe?!) nové hliníkové disky s centrální maticí, (pro rychlejší zastávku v boxech?) nerezovou výfukovou soustavu a individualizaci interiéru.

Nemyslíte, že je tato úprava takovým nástupcem Murciélaga R-GT a hodí se víc na závodní okruhy, než na běžné silnice?

Foto: IMSA

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..