IMSA Gallardo GTV
I německý tuner IMSA má svoji představu, jak by takové Gallardo mohlo vypadat. Navzdory složitosti návrhu a špičkových technologií, jež tento upravený vůz využívá, je prý automobil výborně použitelný i pro každodenní jízdy.
Pod kapotou vozu se ukrývá špičkový vidlicový desetiválec se zdvihovým objemem 5,0 litrů, který je vyladěn na výkon přes 600 koní. Výrobu i kontrolu kvality takového vylepšeného motoru s posíleným výkonem zajišťují nejkvalitnější stroje, které se jinak používají pouze pro účely konstrukce motorů Formule 1. To zajišťuje, že výroba je ještě kvalitnější než u standardního automobilu. Každý zákazník navíc může sledovat práci strojů online.
Podvozek vozu byl též vylepšen, náhon na obě nápravy byl upraven sportovním systémem, který zajišťuje radost a požitek z jízdy i za zhoršených povětrnostních podmínek. Lahůdkou pak je mnohostrannost nastavení podvozku, který může být vyladěn jen a pouze podle přání zákazníka.
Pojďme si nyní prohlédnou exteriér vozu, jemuž dominuje optický bodykit, jdoucí ve stopách tradice vozů Lamborghini. IMSA sice instalovala bodykit mohutný, nicméně decentně ladí se zbytkem karoserie.
V interiéru naleznete jen ty nejkvalitnější materiály. Kůže, alcantara, nejkvalitnější hliník a dřevěné doplňky vytvářejí kokpit útulný a luxusní. Finalizace celého vozu je řízena přáním zákazníka podle sloganu „po důkladné poradě upravíme dle Vašeho přání“.
Tato německá úprava decentně skloubila italský temperament s německou kvalitní prací a patří mezi nejoblíbenější úpravy baby lamba. Vaše Gallardo si navíc můžete nechat upravit jak ve verzi kupé, tak ve verzi Spyder.
Foto: IMSA