Ad personam: 15% produkce

Ad personam je individualizační program automobilky Lamborghini, ve kterém si můžete svůj automobil nespecifikovat podle svých nejtajnějších přání. V roce 2006 této možností využilo 15% zákazníků.

15 % vyrobených vozů (asi 220 exemplářů) se pyšnilo speciální barvou, z toho 12% automobilů (přes 170 kousků) mělo i individuálně navržený interiér. Nejvíce žádostí přišlo ze Severní Ameriky a Evropy, 35%, respektive 30%.

Největšího zájmu se dočkala perleťová bílá Baloon white (přes 100 kusů), následována zelenou Verde Ithaca (přes 20 vozů). Zelená je ale pro vlajkovou loď automobilky nabízena standardně. Počty ostatních barev si prohlédněte v následujícím grafu.

Během následujících let byla nabídka individuálních laků doplněna převážně matnými odstíny – bílou Bianco Canopus, modrou Blu Satin, hnědou Marrone Apus, černou Nero Nemesis, nebo žlutou Giallo Horus. Tři posledně jmenované můžeme spatřit i na českých silnicích.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..