Maurizio Reggiani
Maurizio Reggiani je dlouholetý šéf vývoje a výzkumu v automobilce Lamborghini. Právě jemu tak vděčíme za současnou podobu a charakter automobilů ze Sant‘ Agaty.
Do Lamborghini nastoupil v roce 1998, tedy v roce, kdy se automobilka stala součástí koncernu VW Group. Tehdy se stal projektovým lídrem chystaného modelu Murciélago.
Když bylo Murciélago v roce 2001 hotové, stal se Regianni vedoucím výzkumu a vývoje motoru a zavěšení. S tím měl dostatek zkušeností, dříve pracoval u Bugatti, kde se podílel na vzniku čtyřikrát přeplňovaného dvanáctiválce pro model EB110. Svoji kariéru začínal v osmdesátých letech u Maserati, kde měl na starosti konstrukci a montáž motorů.
U Lamborghini však už setrval, zažil tak různé šéfy automobilky. V roce 2006 se posunul na post vedoucího výzkumu a vývoje, který drží dodnes. Všechna aktuální Lamborghini tak vznikla pod jeho vedením. Od roku 2013 je zodpovědný za závodní oddělení Lamborghini Squadra Corse a zabývá se též historickou divizí Lamborghini Polo Storico.
Regiani se narodil 8. února 1959 v severoitalském městečku San Martino Spino, na vysokoškolská studia zamířil do Modeny, kde na tamější univerzitě vystudoval strojírenství.