Maurizio Reggiani

Maurizio Reggiani je dlouholetý šéf vývoje a výzkumu v automobilce Lamborghini. Právě jemu tak vděčíme za současnou podobu a charakter automobilů ze Sant’ Agaty.

Do Lamborghini nastoupil v roce 1998, tedy v roce, kdy se automobilka stala součástí koncernu VW Group. Tehdy se stal projektovým lídrem chystaného modelu Murciélago.

Když bylo Murciélago v roce 2001 hotové, stal se Regianni vedoucím výzkumu a vývoje motoru a zavěšení. S tím měl dostatek zkušeností, dříve pracoval u Bugatti, kde se podílel na vzniku čtyřikrát přeplňovaného dvanáctiválce pro model EB110. Svoji kariéru začínal v osmdesátých letech u Maserati, kde měl na starosti konstrukci a montáž motorů.

U Lamborghini však už setrval, zažil tak různé šéfy automobilky. V roce 2006 se posunul na post vedoucího výzkumu a vývoje, který drží dodnes. Všechna aktuální Lamborghini tak vznikla pod jeho vedením. Od roku 2013 je zodpovědný za závodní oddělení Lamborghini Squadra Corse a zabývá se též historickou divizí Lamborghini Polo Storico.

Regiani se narodil 8. února 1959 v severoitalském městečku San Martino Spino, na vysokoškolská studia zamířil do Modeny, kde na tamější univerzitě vystudoval strojírenství.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

Nastavení souborů cookie na tomto webu jsou nastavena na „povolit soubory cookie“, aby vám poskytla co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud budete tento web používat i nadále, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Souhlasím“, souhlasíte s tímto nastavením.

Zavřít