Koncepty

Lamborghini Jalpa Prototype

V roce 1981 se na Ženevské výstavě objevilo hnědé metalické kupé od Lamborghini, které bylo předznamenáním uvedení modelu Jalpa na trh.

Vystavený automobil byl postaven na šasi Silhouette, jež Jalpa přímo nahradila. Oba vozy jsou si natolik podobné, že je rozeznají jen ti nejlepší pozorovatelné. Nejvýznamnějšími změnami se stal upravený interiér a větší motor. Zadní přítlačné křidélko na prototypu se do sériové výroby nakonec nedostalo. Prodej vozu odstartoval v témže roce, v roce 1981.

Fotografie: Lamborghini Cars

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Jalpa Prototype
Karoserie: dvoumístný kupé se střechou typu targa
Vznik: 1981
Počet vyrobených kusů: 1
Debut: březen 1981, Geneva Auto Show
Designér: Bertone

Motor:

Konfigurace: uprostřed uložený vidlicový osmiválec s úhlem válců 90°
Objem: 3485 ccm
Výkon: 255 koní
Točivý moment: 320? Nm
Převodovka: pětistupňová manuální, Lamborghini

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: kotoučové s vnitřním chlazením
Pneumatiky: ?
Zavěšení: nezávislé, vpředu McPherson, vzadu Chapman

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4330 mm
Šířka: 1880 mm
Rozvor: 2450 mm
Výška: 1140 mm
Hmotnost: 1510 kg
Objem nádrže: ?

Výkony:

Zrychlení 0 – 100km/h: ?
Maximální rychlost: 248? Km/h

 

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..