Lamborghini Islero 400 GTS

Po výrobě 125 kusů nového modelu Islero se Ferruccio Lamborghini rozhodl pro jeho modernizaci. Upravený model Islero GTS, či jednoduše Islero S, dostal přepracovaný exteriér a interiér.

Proti předchozí verzi se Islero S liší falešným chladicím otvorem na boku auta nebo výrazněji tvarovanými blatníky.

Přestože vylepšení modelu přišlo po pouhém roce výroby, nepomohlo Isleru k lepším prodejům. Zákazníci raději dávali přednost větší Espadě, nebo rychlejší Miuře, a tak produkce Islera byla po pouhých dvou letech zastavena.

Islero bylo na počátku sedmdesátých letech nahrazeno modelem Jarama, který sice vydržel ve výrobě déle, prodejním trhákem ale také nebyl.

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Islero 400 GTS
Karoserie: dvoudveřová, čtyřmístná
Výroba: 1969-1970
Počet vyrobených kusů: 100
Debut: květen 1969
Designér: Mario Marazzi

Motor:

Konfigurace: vpředu uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3939 ccm
Výkon: 320 koní
Točivý moment: 393 Nm
Převodovka: pětistupňová manuální, Lamborghini

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: dvoukruhové kotoučové, Girling
Pneumatiky: 205 VR 15/GR 70 VR 15
Zavěšení: nezávislé s dvojitými trojúhelníkovými rameny, vinutými pružinami

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4525 mm
Šířka: 1730 mm
Rozvor: 2550 mm
Výška: 1300 mm
Hmotnost: 1460 kg
Objem nádrže: 85 l

Výkony a cena:

Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,2 s
Maximální rychlost: 260 km/h
Cena nového vozu: 20 000 dollarů (1969)
Současná hodnota vozu: 115 000 Euro (2009)

 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

Nastavení souborů cookie na tomto webu jsou nastavena na „povolit soubory cookie“, aby vám poskytla co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud budete tento web používat i nadále, aniž byste změnili nastavení souborů cookie, nebo kliknete na tlačítko „Souhlasím“, souhlasíte s tímto nastavením.

Zavřít