Sériové vozyShowroom

Lamborghini Islero 400 GT

V roce 1967 byl model Lamborghini 400 GT stále úspěšný, přesto se ale vedení automobilky rozhodlo, že je třeba postavit nástupce tomuto vozu. V roce 1968 se na ženevském autosalonu představilo nové Lamborghini Islero.

Proti elegantnímu 400 GT představilo Islero hranatější křivky ve stylu blížících se 70. let. Kulaté světlomety nahradily hranaté vyklápěcí a i zbytek karoserie tíhl spíše k hranám než k oblým linkám. Proti svému předchůdci měl automobil rozšířený rozchod kol, což vylepšovalo pohodlí pro cestující uvnitř. Standardním vybavením se stala klimatizace.

Technické parametry

Informace:

Oficiální název: Lamborghini Islero 400 GT
Karoserie: dvoudveřová, čtyřmístná
Výroba: 1968-1969
Počet vyrobených kusů: 125
Debut: březen 1968, Geneva Auto Show
Designér: Mario Marazzi

Motor:

Konfigurace: vpředu uložený vidlicový dvanáctiválec s úhlem válců 60°
Objem: 3939 ccm
Výkon: 320 koní
Točivý moment: 375 Nm
Převodovka: pětistupňová manuální, Lamborghini

Podvozek:

Pohon: zadní kola
Brzdy: dvoukruhové kotoučové, Girling
Pneumatiky: Pirelli Cinturato, 205 VR 15
Zavěšení: nezávislé s dvojitými trojúhelníkovými rameny, vinutými pružinami, tlumiče Armstrong

Rozměry a hmotnost:

Délka: 4525 mm
Šířka: 1730 mm
Rozvor: 2550 mm
Výška: 1270 mm
Hmotnost: 1240 kg
Objem nádrže: 85 l

Výkony a cena:

Zrychlení 0 – 100 km/h: 6,2 s
Maximální rychlost: 250 km/h
Cena nového vozu: 18 000 dollarů (1968)
Současná hodnota vozu: ?

 

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..