Tuning Lamborghini

Jota Bulls Murciélago Roadster Miura Corse

Zaměstnanci větve Jota Bulls z firmy Dimex Group se rozhodli, že když už upravili Murciélago Coupé, nedá tolik práce upravit i Murciélago Roadster. Tady je výsledek jejich práce.

Jestliže již prohlížíte fotky a hledáte na nich nějakou výraznou změnu oproti tuningu Murciélaga Coupé, asi moc rozdílů nenajdete. Největší změnou je, jak nečekané, chybějící střecha. O úpravě si tak můžeme říci to samé jako o úpravě Murciélaga Coupé.

objednat si můžete stejný bodykit, na který úpravce použil přemnožství karbonu, který mu zbyl ve skladech. To samé přední lízátko, které zdálky připomíná nárazník Murciélaga LP640; ty samé upravené světlomety (karbon nepřekrývá světla, jen je pod sklem doplňuje,) kapota (pozor – celá z karbonu,) stejný zadní difusor či obvyklé zadní přítlačné křídlo. Z karbonu budete moci mít i střechu, jestliže Vám obyčejná látková nevyhovuje. Jota Bulls se chlubí, že je pevnější a lépe odolá vysokým rychlostem. (Kdo by to byl řekl, že?)

Kola můžete mít chromovaná, nebo titanová o dvou velikostech, buď devatenácti- nebo dvaceti palcová. No a vnitřek na závěr, i ten je doslova totožný s tím v upraveném Coupé a opět mu dominuje ten zastaralý volant.

Pokud se ptáte, jestli i k Roadsteru jsou připraveny výkonnostní úpravy, odpověď je ano. Jota Bulls i na tomto voze představuje pět stupňů výkonnostních změn: krok jedna (610 koní) až krok pět (700 koní.) Nových výkonů lidé z Jota Bulls dosáhli mimo jiné upravením řídící jednotky, patentovaným systémem chlazení paliva, leštěnými hlavami válců, modifikovanými ventily,odlehčenou klikovou hřídelí, či sportovními vačkovými hřídeli.

Foto: Jota Bulls

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..