Tuning Lamborghini

IMSA Murciélago LP640 Spyder GTR

Německá společnost IMSA, která se zabývá upravováním Audi a Lamborghini, se rozhodla, že kromě úpravy Murciélaga LP640 Coupé musí mít ve své nabídce i úpravu pro jeho klon – Murciélago LP640 Roadster.

Většina úprav je totožná s úpravou Coupé, lehké odlišnosti na paketech pro obě auta se ale najdou. Na Roadster (promiňte, IMSA nazývá tento vůz jako Spyder) je možné doobjednat i výkonnostní balíček. Myslíme si ale, že takový paket bude možný objednat i pro Vaše Coupé.

Začněme designováni změnami. Pokud si prohlédnete přiložené obrázky, zřejmě si všimnete, že oranžový upravený Roadster vypadá o poznání lépe než upravené bílé coupé, které firma představila před uvedením této úpravy.

Oranžový lak je ladně doplňován agresivními černými doplňky, které nejen upravují vzhled, ale i aerodynamiku (typické klišé od každé tuningové firmy). Mezi novými doplňky nechybí pozměněný přední nárazník, zadní difusor (Vidíte ale někdo změnu oproti sériovému? My ne.) či nová kola. Zádi opět dominuje přítlačné křídlo, které je už typickým doplňkem většiny úprav všech tuningových úpravců.

Většina tunerů upravuje i výfukové ústrojí a IMSA nezůstala pozadu. Otevřené Murciélago vybavila novými koncovkami výfuku, navíc hlasitost zvuku je možné regulovat z kokpitu posádky. Je libo klidná projížďka městem, nebo hlasitý sprint okolo protivného souseda?

Vedle dvoubarevně sladěného interiéru jsme nezmínili ještě vyladění motoru. IMSe bylo 640 koní prostě málo a výkon motoru pozvedla na 708 koní, které vozu umožňují zrychlovat o desetinku sekundy rychleji (zrychlení z 0-100 za 3,3 s.) Maximální rychlost se pohybuje někde nad 350 km/h. Vydrží plátěná nasazovací střecha takový nápor?

Foto: IMSA

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..