Novinky

Huracán: Velká fotogalerie

Lamborghini Huracán LP 610-4 je nový základní model italské značky, nástupce oblíbeného Gallarda. První novináři si auto mohli nedávno vyzkoušet v okolí španělské Marbelly, kde nešetřili chválou. Z akce pocházejí také nové fotografie tohoto babylamba, které najdete pod článkem.

Připomeňme také hlavní prvky nového Lamborghini. Design pokračuje v nastoleném trendu, připomíná větší Aventador, k hranám však přidává také oblé linie. Hlavním motivem je pak šestiúhelník, opakující se po celé karoserii, ostatně také v interiéru. Kryty motoru jsou v nabídce dva, základní „žaluzie“ jak z Miury doplňuje příplatkový průhledný kryt. Kola jsou 20palcová, vybírat je možné ze dvou designů.

Dominantou interiéru je TFT displej před řidičem, který zastupuje funkci analogových budíků. Na obrazovce jsou zobrazovány všechny důležité informace, například i z navigace. Všechna důležitá tlačítka jsou soustředěna na volantu, podobně jako v aktuálních Ferrari. Nechybí tu ani tlačítko Anima, pomocí něhož je možné vybrat nastavení auta ze tří režimů.

O pohon Huracánu se stará 5,2litrový atmosférický desetiválec. Základ pochází z Gallarda, novinkou je však kombinace přímého a nepřímého vstřikování. Motor dává 610 koní a 560 Nm, kombinován je se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou nazývanou LDF. Poháněná jsou všechna kola, přičemž na zadní kola je možné poslat všechen točivý moment.

Nové babylambo zrychlí z 0-100 km/h za 3,2 sekundy a zvládne překonat rychlost 325 km/h. Díky start-stop systému má být Huracán také relativně úsporný, v kombinovaném režimu spotřebuje 12,5 litru benzinu na 100 kilometrů. O zastavení se starají standardně dodávané karbon-keramické brzdy.

Suchá hmotnost činí 1.422 kg, což je o něco více než v případě Gallarda, a to kvůli použití těžké dvouspojkové převodovce. Růst váhy minimalizuje hybridní karoserie kombinující hliník s karbonovými vlákny.

V Evropě se Huracán prodává za 169.500 eur bez daně, což je asi 4,7 milionu korun.

Nebyly nalezeny žádné obrázky

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..