Reportáže

Huracán: Podívejte se, jak se vyrábí nové babylambo

V továrně Lamborghini v městě Sant‘ Agata již probíhá montáž nového babylamba, modelu Huracán. V souvislosti s tím nám italský výrobce umožňuje nahlédnout pod pokličku výroby tohoto automobilu.

Své vnitřnosti Huracán sdílí s druhou generací Audi R8, stejné základy jako supersport od Audi používalo i Gallardo. Karoserie kombinuje hliník s karbonovými vlákny. Zadní přepážka a středový tunel jsou karbonové, zbytek je vyroben z hliníku – pomocné rámy, přední přepážka či zavěšení. Zadní přepážka a středový tunel jsou mimochodem vylisovány jako jeden kus, což zvyšuje tuhost karoserie a zároveň zlevňuje výrobu.

Tato struktura je o víc než 50 procent tužší než karoserie Gallarda a zároveň asi o 10 procent lehčí. I tak je Huracán o 12 kilogramů těžší než předchůdce – především kvůli použití těžké dvouspojkové převodovky auto váží 1.422 kilogramů.

Podívejte se také, jak se vyrábělo Lamborghini Gallardo LP 560-4

Zákazníci, kteří Huracán již viděli, tvrdí, že jeho interiér je mnohem kvalitněji zpracován než u Gallarda. Lamborghini přiznává, že součástí výroby vozu je více kontrol kvality. Tolerance jsou pak těsnější než dříve.

V Sant‘ Agatě bude moci vznikat až 13 exemplářů Huracánu za den, výroba je o pětinu účinnější než u předchůdce.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..