CzechLamborghini.cz
Právě čtete článek v kategorii: Novinky Lamborghini 83X a LB715-5  (David Bureš)
Lamborghini 83X a LB715-5

Lamborghini 83X a LB715-5

Hodnocení redakce

Automobilka Lamborghini začala minulý týden postupně odhalovat podobu nového automobilu, který představí na nadcházejícím autosalonu v Paříži. Přestože jsme zatím celý vůz neviděli, na internet prosákly informace o jeho jménu. Nové lambo se bude jmenovat LB715-5 nebo 83X. Informaci přinesl server 0-60mag.

Redaktoři magazínu dostali do rukou časový rozpis tajné prezentace nového modelu, která se bude konat tuto středu. Na akci určené americkým dealerům si účastníci prohlédnou dokonce dva nové automobily!

První z nich je označován jako 83X, což je podle našich informací zveřejněných v dubnu, interní označení pro nástupce Murciélaga. Sériové provedení tohoto automobilu ale nejspíš oficiálně uvidíme až v březnu, a proto jsou pro nás zajímavější informace o modelu, označeném jako LB715-5.

Koncept ctí současné označení Lamborghini, a tak se můžeme těšit na vůz se 715 koni! Určitě se ale ptáte, co znamená ta tajemná pětka v názvu. Lamborghini s pěti koly? Nebojte se, „5“ má odkazovat na hybridní pohon! S ním by vůz mohl produkovat až 825 koní! Jistotou také je, že koncept představený v Paříži bude plný karbonu, což Lamborghini naznačilo v druhém teaseru. Podle mnohých komentářů také ony otvory odkazují na desetiválcový motor.

Zatím nemůžeme se stoprocentní jistotou říci, jaké nové Lamborghini v Paříži uvidíme, je tu totiž malá možnost, že na říjnovém autosalonu uvidíme LB715-5 i 83X! A nesmíme také zapomenout na Gallardo LP570-4 Superleggera Spyder, které bylo chyceno na Nurburgringu…

Komentáře

7 komentářů k “Lamborghini 83X a LB715-5”

  1. Michal Jirovec says:

    Hbyridní Lambo? To snad ne… Doufal jsem ve dvě věci: že ten nový model nebude něco starýho s uřízlou střechou, nebo spousttou karbonu, a pak v to, že tomu nenasadí hybridní pohon!

  2. Richard Šipoš says:

    hybridné lambo ? sú tie informácie vierohodné ??? a ešte LB 715-5 normálne znamená LP (560-4) v názve “pozdlžná pozícia ” ale čo znamená LB netuším lebo ak by to bolo priečne uložený tak by to bolo TP (transvers position ) no proste celé sa mi to nezdá a myslím že je to len štýl Lamba ako novinárov oblbnúť nemyslím si že by si nechali presiaknuť takéto informácie na verejnosť …

  3. David Bureš says:

    Lamborghini již delší dobu mluví, že v roce 2015 by se mohlo na trhu objevit hybridní lambo, takže proč by tento koncept nemohla automobilka zveřejnit již letos…
    Každopádně, co znamená zkratka LB také nevím…

  4. […] podle nejnovější fotografie si troufáme tvrdit, že postupně odhalovaný vůz se bude jmenovat LB715-5 a bude konceptem prvního hybridního […]

  5. Karel says:

    Já osobně s hybridem nemám problém,jednou to muselo přijít.Bojím se těch tvarů.Dosud zveřejněné detaily mě moc nenadchli.Ještě deset dní a pak si doufám oddechnu a bude mě hřát skvělý design nového budoucího Lamba.Moc bych si přál aby to směřovalo k Lamborghini Indomable Concept.Pohled na něj opravdu očím,,lahodí,, 🙂

  6. Michal Jirovec says:

    Pro mě je teda hybrid každopádně zklamánim… Lamborghini si udžovalo status automobilky, která kašle na trendy jako jsou ekologické pohony, apod. a timhle se sráží na úroveň metrosexuálního Ferrari. Z detailů se toho zatim moc vyčíst nedá, trochu mě jenom rozhodil detail palubovky a přístrojovky: červeně laděný volant s proděravělou a superlehkou palubovkou nejsou zrovna to, co bych si od Lamba, který se neustále pyšní “strategií automobilky pro chlapy s chlupatou chrudí” moc nehodí…

  7. Karel says:

    Když se podívám na prototypy Lamborghini z devadesátých let a na dnešní Ferrari,myslím si o tom své.Myslím si že to není jenom tlak konkurence Ferrari ale celosvětový vývoj automobilismu který nutí i Lamborghini k hybridům.No a jestli to je přínos například k výkonu,jízdním vlastnostem a v ne poslední řadě i k prodejnosti Lamborghini,což zajistí samozřejmě i životaschopnost automobilky,tak se rád nechám překvapit.Jenom se bojím německého vedení aby se teď nepokoušelo ,,zašlápnout,,Lamborghini pod úroveň Audi nebo snad dokonce Wolksvagenu jako se nechali slyšet o Škodovce (vyjímečně povedený Superb který v testech vyšel líp než Passat a WV to nemůže překousnout.Škoda má být ,,odpad,, který dělá cenu a kvalitu německých aut.Slova gen. ředitele koncernu.)to by byl potom teprve problém.

Komentovat