CzechLamborghini.cz
Právě čtete článek v kategorii: Tuning Lamborghini Jota Bulls Murciélago Miura Corse  (David Bureš)
Jota Bulls Murciélago Miura Corse

Jota Bulls Murciélago Miura Corse

Zaměstnanci větve Jota Bulls z firmy Dimex Group se nespokojili s úpravou jediného Lamborghini a vedle upraveného Gallarda se zaměřili i na vlajkovou loď, Murciélago. Vedle úprav designu si pro něj připravili i pět stupňů zvýšení výkonu.

Německý úpravce šel s davem a upravil zevnějšek vozu. Prostě další bodykit, kdyby se vám zdálo Vaše Murciélago okoukané. Firma asi měla přebytek karbonu, a tak se na něm na exteriéru vozu nešetřilo. Karbon naleznete na upraveném předním spoileru (vypadá jako hranatá evoluce „lízatka“ z verze Murciélago LP640,) upravených světlech (karbon nepřekrývá světla, jen je pod sklem doplňuje,) kapotě (pro případ, že jste si v sérii Need for Speed oblíbili karbonové kapoty,) upraveném zadním difusoru, který se lehce podobá tomu z verze LP640 i v interiéru.. Na zádi naleznete i obvyklé přítlačné křídlo – Jota Bulls je další z celé škály úpravců, kteří si myslí, že tam to křídlo prostě musí být.

Karbon ale nebyl jediným prvkem, který se použil. Kola jsou chromovaná, nebo titanová – devatenácti- nebo dvacetipalcová. Zádi dominuje i nové žebrování nad motorem, které je vyrobeno z průhledného skla. Uvnitř vedle zmíněného obložení z karbonu najdete i nový volant, který evokuje dávná osmdesátá léta.

Nyní se konečně přesuňme pod upravený kryt motoru. Tam můžete najít pět různých evolucí motoru. Jota Bulls nabízí pět různých stupňů úprav. Od kroku jedna, který nabízí „pouhých“ 610 koní po krok pět, který má koní celkem 700. Nových výkonů lidé z Jota Bulls dosáhli mimo jiné upravením řídící jednotky, patentovaným systémem chlazení paliva, leštěnou hlavou motoru, modifikovanými ventily, odlehčenou klikovou hřídelí, či sportovními vačkovými hřídeli.

Foto: Jota Bulls

Komentáře

Komentovat